Duelists Builder
عزيزي الزائر/(ة)
اهلا بكم في منتدانا
اذا كنت عضو فيشرفنا عودتك مره اخري وان كنت زائر فيشرفنا اختيارك لنا نتمني ان تمضي معنا اوقات سعيده ونحن سنقوم بدورنا في تطوير مستوياتكم في المبارزه وحتي في التصميم نرجوا فقط ان تكونوا اعضاء نشيطين
ادارة المنتدي ....
Duelists Builder
عزيزي الزائر/(ة)
اهلا بكم في منتدانا
اذا كنت عضو فيشرفنا عودتك مره اخري وان كنت زائر فيشرفنا اختيارك لنا نتمني ان تمضي معنا اوقات سعيده ونحن سنقوم بدورنا في تطوير مستوياتكم في المبارزه وحتي في التصميم نرجوا فقط ان تكونوا اعضاء نشيطين
ادارة المنتدي ....
Duelists Builder
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أكبر منتدى متخصص لتعليم المبارزة للإحتراف على أيدى أكبر الأساتذة جرب بنفسك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

طَلَبَات الْزَّخْرَفَة

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

طَلَبَات الْزَّخْرَفَة Empty
مُساهمةموضوع: طَلَبَات الْزَّخْرَفَة   طَلَبَات الْزَّخْرَفَة Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 7:31 pm

طَلَبَات الْزَّخْرَفَة 486199

اولاً:أنا إحترت أحط الموضوع دة فين فحطيتة هنا وياريت لو حد يعرفلة قسم يبقي ينقلة D:

ثانياً:هو الموضوع غريب شوية لكن هنا إن شاء الله هستقبل طلبات الأعضاء لزخرفة الأسماء بالهام
يعني مثلاً زي:
yugi killer
هتبقي كدة
ýúğї ҜĬļĺÊŗ
ỹυğŀ ķĭľĻěЯ

وهكذا

يلا منتظر طلباتكم واتمني إن الموضوع يعجبكوا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: طَلَبَات الْزَّخْرَفَة   طَلَبَات الْزَّخْرَفَة Emptyالخميس أبريل 28, 2011 7:41 pm

هههه مشكور فكرة حلوة لكنني استطيع الزخرفة بنفسي
ĴÃÐĘŇ ~♥☺►(ĎĚŜŢŘŰ©ŦłΘΠ ΜǺŜŦĚŘ)◄☻♥~
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: طَلَبَات الْزَّخْرَفَة   طَلَبَات الْزَّخْرَفَة Emptyالجمعة أبريل 29, 2011 12:59 am

اوكي هذا جيد

أنا عارف إن معظمنا يقدر بس في ناس متعرفش ودية مفيهاش حااجة انا لحد قريب مكنتش بعرف

طَلَبَات الْزَّخْرَفَة
صفحة 1 من اصل 1